2015. november 20., péntek

A Heartland magyarhangjai

Heartland szinkron
Forrás:origo.hu

A magyar szinkron sajnos csak a 7. évad-ig készült el, de elég jól választották meg a hangokat. Párat összegyűjtöttem ide lentre:

Szereposztás:

Amy: Molnár Ilona
Ty: Szabó Máté
Kit: Gáspár Kata
Caleb: Renácz Zoltán
Jack: Barbinek Péter
Ashley: Sipos Eszter

Ty és Amy magyar hangjai munka közben
Forrás: origo.hu


"Az első megszólalásokkor picit megijedtem attól, hogy milyen figurát kaptam. Nem szeretek negatív karaktereket szinkronizálni, éppen ezért örültem neki mikor a kezdeti villongásaiból átalakult kedves, csupaszív lánnyá, Vannak nehézségei, de igyekszik velük megküzdeni." -nyilatkozta Sipos Eszter (Ashley) az origo.hu-nak.



"Nekem az elejétől tetszett a figurám megalakítója.Kicsit nehezen rázódtam bele a szerepbe, de az mostanra gyönyörűen kinyílt. - mondta Molnár Ilona (Amy) az origo.hu riporterének.

Az egyik legcukibb Tamy gif.


Nincsenek megjegyzések: